teisipäev, 28. märts 2017

Ametid, mida ma mitte kunagi pidama ei hakka

taksojuht Tallinnas
veoautojuht Tallinnas
kiirabiautojuht Tallinnas
politseiautojuht Tallinnas
tuletõrjeautojuht Tallinnas
kuller Tallinnas
liiklusereguleerija Tallinnas
heatujusaate (wtf?) "Sõidud Rääbisega" saatejuht, eriti Tallinnas
jalgrattataksojuht Tallinnas
Tellitoit toidukuller Tallinnas
liiklusspetsialist Tallinnas
postiljon Tallinnas
ükskõik, millise auto juht Tallinnas
transporttööline Tallinnas
autotestija Tallinnas
teetööline Tallinnas
sõiduõpetaja Tallinnas
bussijuht Tallinnas


Märkate seaduspära? Mulle vist ei meeldi eriti Tallinna liiklus. Vist. 

Kui peaksin Tallinnas tööle kandideerima, siis esimese asjana kustutan CV-st selle, et mul on juhiload ja isikliku auto kasutamise võimalus. Nii tundub olevat ohutum meile kõigile. Samas kui ma veel paar korda Tallinna liikluses autojuhina pean osalema, siis võib vabalt juhtuda, et varsti pole mul päriselt ei lube ega ka autot. "Looduslik valik" öeldakse vist selle kohta. 

Ohutut liiklemist!
Päikest! (aga mitte sellist, mis teile silma paistaks ja te nii avarii teeksite)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar