neljapäev, 19. aprill 2012

Tartu-Tallinn-Tartu

Mu piletil on kirjas: Istekoht 6. Jõuan mõned minutid enne väljumist bussi ja kohal nr 6 puhkab kellegi kott. Lasen silmadel rännata läbi bussi ja näen, inimesed istuvad nagu malelaual, pooled akna all, pooled vahekäigu pool ning kahe erandiga istuvad kõik ühekaupa. Nad oleksid justkui allkirja andnud paberile, mis keelab istuda kaasmaalase kõrval.

Eile käisin kuulamas Chris Adamsi Roadshow'd (USA raamatumüügiga seotud loeng) ning inglane alustas tõdemusega, et inglased pole nagu ameeriklased.

Inglased on rahul:
"Well done!"

Ameeriklased on rahul:
 "YEEEEEEEEEEEAAAAAHHHHH!!!!!"

Ja mida teevad eestlased?



USA suursaatkond. Mind tervitavad turvamehed ja -naised on üsna sõbraliku tooniga, kui uurivad, ega mul pole käekella, vööd ega mobiiltelefoni taskus ja  kas arvuti ja telefon on välja lülitatud. Sõbralikud, kuid mitte ükski neist ei naerata.
Poolteist tundi hiljem, kui panen jope selga ja vinnan koti üle õla, on need samad inimesed justkui ümber vahetunud. Nad teevad minuga nalja, soovivad head reisi ning kõikide suul on lai naeratus.

Palju naeru ja päikest!
:)

4 kommentaari:

  1. See bussis nii istumine ajab mind nii närvi! Ma üritan end igal võimalikul juhul alati ainult ühele istmele ära mahutada. Ja akna alla, et teistel oleks ruumi istuda.
    Nii kurjaks ajavad mind sellised bussisõidud.

    VastaKustuta
  2. Vahepeal on päris meeldiv lasta enda kõrvale keegi istuma. Mina näiteks sain endale just naabriks toreda välismaalase, kes toidab mind küpsistega :) Nii vahva!

    VastaKustuta
  3. Mu uus lemmikblogi! (Sry, Merka. Sinu omalt leidsin kusjuures)

    Kahju, et mul postituse kohta midagi tarka öelda pole. Ma parem lähen ja naudin ülejäänud veebipäevikut :)

    VastaKustuta
  4. Nii vahva on seda viimast kommentaari lugeda. Aitäh!

    VastaKustuta