pühapäev, 22. aprill 2012

Värviline maailm

Kirju liblikas.
Kollane kampsun.
Pruun šokolaad.
Roheline muru.
Sinised lilled.
Punasetäpilised tennised.
Valge pilvetups.
Punane fotokas.
Roosa jäätisekokteil.
Sinine taevas.
Lilla moos.
Valge sall.
Oranž rätik.
Kirju joonistus.

Maailm on tohutult värviline. Ootan Teilt kommenaaridesse laule, mis meenutab Teile värvilist maailma meie sees ja ümber. Varsti saate võib-olla ka teada, miks mul selline palve on. Seniks aga...

Palju värve ja päikest!

5 kommentaari:

  1. Indigolapsed on vana klassika värvilisusest meie sees ja ümber
    http://www.youtube.com/watch?v=yU-MAeBAV7I

    "Värvi lõhna terve tänav on täis, nii ta meie maailma maalimas käib..."
    http://www.youtube.com/watch?v=dQ-Qkheu27Y järgmisel laupäeval kontserdile, onju?

    Lõpetuseks veel veidi retrot
    http://www.youtube.com/watch?v=4TH1RGyW4y0

    VastaKustuta
  2. http://www.youtube.com/watch?v=FYwKFIdEdrc

    VastaKustuta
  3. Hahaha. Mulle meeldib Lisanne valitud laul :)
    Mul tuleb seoses värvidega esimesena see laul meelde.
    http://www.youtube.com/watch?v=BSJZzbwDcPo

    VastaKustuta
  4. Tunne, et kõik eelmised laulud on kuidagi mingil määral reaalsete värvidega seotud. Aga minule meenutab värvilist maailma Dagö oma suviste lauludega.
    Näiteks Maantee: "Viimased tüdrukud tee ääres, nii nagu voolava jõe ääres, loojangul sätivad juukseid ja pärleid mis pihlaka puust neil..." "Istuvad vesteldes vaikides kaunites valgetes kleitides..." Selles lauluga tuleb mul silme ette päikeseloojang, pärgade ja valgete linaste kleitidega tütarlapsed viljapõllu ääres. Heinaauto sõidab mööda, nad saavad peale, neil on hea olla. Kõik on punakas, sest päike loojub. Soe, sest on suvi. Valge, sest suvel ei olegi pime. Ma ei oska seda seletada nii, nagu ma tahaks. Aga nii on.

    Kuula, Kuula:"Kui soovid on selged ja sihid on siirad, vaadake ometi - suurepärane värv! On mõtted nii selged, ei jooksegi liiva, sellisel hommikul, veel on niidu pääl märg." "Meil on jumalaid küll, kes kuldavad me taeva." "Ja siis me taevani tõstame tahtmised, ära jätame ärajätmised, ei me loojuvast loojangust hooli, kui tõmbab meid tõeline tõus! Kõik mu haamrid ja kruustangid minema! Milleks riistad kui nendega luua ei saa sellist meeletut tunnet, mis lõid sa vaid lausega - jah, olen nõus!" Ülim suvelugu mu jaoks. See kohe tekitab mul südames sooja ja mõnusa tunde. Udu on järve kohal, aga kuna ei ole külm, siis sa saad oma armastatuga (olgu see siis poisssõber, tüdruksõber, lihtsalt sõber või sõbranna) järves ujuda peale pikka päeva päikese käes. Selline... Suvine.

    Mööda:"Kari läheb mööda. On koduni veel tundi paar." Ja selles laulus on mainitud, et on maikuu öö, kus sa justkui tahaks enda varjust üle hüpata ja (minu jaoks) nautida kõike seda, mida algav suvi pakub.

    Natasha Bedingfield - Pocket Full Of Sunshine. Sest päikesepaiste.

    Caesars Palace - Jerk It Out. Me kuulasime seda laulu Kätuga siis, kui me otsustasime Paidest rattaga tema vanaema juurde sõita. Oli pikk maa ja oli kolmas august. Nii lõbus oli! Ja sellepärast on see suve laul. Ma ei oska seda seletada, aga nii on. (:

    Ps. Mul on kõik need laulud olemas, kui soovid.

    VastaKustuta
  5. Tahtsin seda postitust kommenteerida, et tarka ja muusikateadlikku nägu teha. Tõstsin kogu oma muusika winampi. Sain teada, et mul on peaaegu 15 000 lugu arvutis. Otsisin sõna 'color'. Winamp jooksis kokku. Lähen restardile.

    http://www.youtube.com/watch?v=164jS1qnCU0

    =(

    VastaKustuta