pühapäev, 6. mai 2012

Blogger has a new look!

Märkasin jah, mitte midagi ei leia üles.
Facebook arvab ka, et mulle väga meeldib ajajoon. Mõne aja pärast võib-olla meeldibki.

Räägitakse, et meie generatsioon on palju uuendusmeelsem kui varasemad põlvkonnad. Tõepoolest, kui tihti märkate poes silti "UUS" või "NEW" ja teete proovi, mis tootega on tegu? Kui tihti tutvute mõne uue inimesega? Kui tihti teete midagi sellist, mida kunagi varem pole teinud? Kui tihti kuulete mõnda uut laulu ja see satub Teie playlisti? Kui tihti saate mõne uue teadmise ja leiate sellele ka rakenduse? Kui tihti astute välja oma mugavustsoonist? Kui tihti teete midagi uut süüa? Kui tihti eelistate väljas süües proovida midagi uut, selmet jääda järeleproovitule truuks?

Kui tihti ärkad teadmisega, et tänane päev tuleb kindlasti teistsugune kui eilne? Muidugi ei saa kaks päeva mitte kunagi olla täielikult teineteise koopiad, aga kas teed selle jaoks ka midagi teistmoodi, et iga päev oleks eriline ja meeldejääv ja teistsugune?

Ma usun, et saan hakkama uue Bloggeri kujundusega ja järgmine kord liigub mu käsi juba ise oranži pliiatsi kujutise peale, et uus postitus luua.
Aga eks need rääbised ongi sellised: teevad paar korda "mullmull" ja asi on jälle korras :)

Palju häid mõtteid ja päikest!

1 kommentaar:

  1. Ma tunnen ennast vähemusena. Ma ei tea veel kedagi, kellele meeldiks Timeline FB's ja mulle siiralt meeldib see!
    Bloggeri kohta ma varem ei olegi kuulnud, aga mulle meeldib see ka! Mul nimelt on see juba ammu ja... Pilte saab korraga rohkem laadida, piltidele saab allkirjad teha, suurust valida, neid keerutada otse kirjakastis. Videosid on võimalik otse youtubest tõmmata, kuigi see süsteem mulle väga ei istu - video peab suure osa ruumist ära võtma, mu arust. (:D)

    Aga sa harjud. (:

    VastaKustuta