neljapäev, 31. mai 2012

Aitäh!


Aitäh!




Kallid inimesed, tänan Teid, et olete mu elus! Mõned tänusõnad Teile:

Aitäh, et tantsisid minuga Uebanda saatel! Selliseid võimsaid tantsu- ja muusikakogemusi ma ei unusta.

Aitäh, et kutsusid mind juhuslikult tänaval kohtudes teatrisse! Mul oli väga tore õhtu ja mitte ainult sellepärast, et etendus oli hea.

Aitäh, et püüad mulle salsat õpetada! Kui sellises tempos jätkata, võin ma selle tantsu lähima paarikümne aasta jooksul isegi selgeks saada, ilma Sinuta ei õnnestuks see kunagi.

Aitäh, et mind koju saatsid! Need jalutuskäigud Annelinna majade vahel… Aitäh!

Aitäh, et aitad mul USA-s saada maailma parim suvekogemus!

Aitäh, et teed minuga Raekoja platsist parima koha, kus õhtuti kitarri mängida ja laulda! Aitäh ka selle eest, et mul olemas oled!

Aitäh, et oled minuga!

Aitäh, et aitasid mul proovida midagi uut!

Aitäh, et jagasid minuga oma lemmiklaulu!

Aitäh, et tulid mu kontserti kuulama!

Aitäh, et võtsid mu kaissu ja ütlesid, et kõik saab korda! Saigi!

Aitäh, et panid mind naerma! Naer on parim relv kurbuse vastu ja parim viis säilitada õnne.

Aitäh, et istusid minuga murul!

Aitäh lillede eest!

Aitäh, et sõid minuga sellel aastal esimest korda õues jäätist! Murul oligi vahvam seda teha kui pingil.

Aitäh, et võitlesid koos minuga sääskede vastu! Koos kukutame sääseimpeeriumi!

Aitäh, et usud minusse!

Aitäh, et mind kallistasid! Väga meeldiv on olla kalli inimese embuses ja tunda tema südamelööke.

Aitäh, et mind kuulasid! Ma tõepoolest vajasin seda!

Aitäh, et mind motiveerid!

Aitäh, et lasid mul teha väikse uinaku! Pärast seda jätkus õppimisralli veel produktiivsemalt.

Aitäh, et mind õpetad!

Aitäh, et aitasid mul endas selgusele jõuda! Nüüd saan end mõistes paremini suvele vastu minna.

Aitäh, et minuga oma viimast sööki jagasid! See heategu tuleb Sinuni varsti tagasi.

Aitäh, et mind märjaks pritsisid! Väike vigur igas päevas.

Aitäh, et aitasid mul oma tempokasse ellu tuua rahulikkust ja rahu!

Aitäh, et oled olemas!

Päikest!

3 kommentaari:

  1. Tere tulemast häid uudiseid laenude kohta!
    Krediidiühistute esimene nõustaja on siin selleks, et tagada oma ettevõttele parima laenu saamine või arvete tasumine. Vastake vaid mõnele lihtsale küsimusele ja täitke tingimused. Kõigilt laenudelt 2% laenu saamiseks pöörduge meie poole, see on lihtne, kiire ja turvaline. Ametlik e-posti aadress: 1stms.creditunion@gmail.com
    Whatsapp: +1(760)699-2666
    https://twitter.com/1st_laenud
    Kiirlaenud, mida võite usaldada.

    VastaKustuta
  2. Tere,
    anname välja igasuguseid laene nagu õppelaen, võlalaen, ärilaen, isiklik laen ja muud. Kas otsite lihtsat ja kiiret laenu? Kui jah, olete nüüd õiges kohas, kus saate oma laenu ilma pikema viivituseta edukalt vastu võtta, oleme usaldusväärsed ja kompetentsed kõigi oma hinnatud klientide suhtes.

    Märkus. Kõigil uutel laenutaotlejatel tuleks lisateabe saamiseks pöörduda e-posti aadressi kaudu: zenithparkloanfunds@outlook.com

    Moto: Teie usaldus ja õnn on meie vaesus.

    Jumal õnnistagu.

    VastaKustuta