pühapäev, 26. veebruar 2012

Ajad on muutunud. Oot-oot, on ikka või???

Ma ei reklaami Twingot, vaid muutusi.


Kas Eestis oleks sellise reklaami tootmine võimalik? Kujutage ette, altari ette astuvad kaks meest, seljas Sangari särgid, hiljem joovad lauas Saku õllet ja tordi on teinud Pere Leib (need näited on juhuslikud). Mina ei kujuta seda hästi ette. Kui juba "Aga kui sinu poeg tahab abielluda mehega?" vallandas meedias väga tulise diskussiooni, siis ma ei usu, et meie ettevõtted soovivad enda nime gei-teemaga "määrida". Kuigi, ka halb reklaam on siiski reklaam...
Kas eestlased on valmis sellisteks muutusteks? Praegu mitte. Aga 10 aasta pärast? 20? Inimene peab algul ise endale küsimusi esitama ja neile vastuse andma. Ainult siis, kui igaüks ise suudab endale vastata "Jah, ma olen muutusteks valmis", saab muutuda tervik.
Aga tõesti, mis siis, kui Sinu tütar tahab abielluda naisega?
Mis siis, kui kunagi avastad, et ootad ühiskonnalt mõistmist ja tolerantsust mingis muus valdkonnas, mis Sulle on oluline ja iseenesestmõistetav ja loomulik, kuid paraku inimesed Su ümber nii ei arva (palun ärge arvake, et ma kuritegevust ja ebaviisakust jms silmas pean).
Ma ei oota, et Eestis valmiks kuu aja pärast sarnane reklaam. Ma ei oota, et eestlased muudaksid oma väärtusi ja uskumusi kohe. Ma ei oota, et ühiskond peaks heatahtlikult suhtuma kõigesse, mis on veidi "kahtlane".

Ma ootan, et oleksime arenemisvõimelised. Ma ootan, et igal inimesel oleks võimalus olla õnnelik.
Mulle meeldivad inimesed. Eriti õnnelikud inimesed.

Päikest!


Kui Eesti ettevõtted on vastupidiselt minu amatöörarvamusele oma reklaamides siiski gei-teemat kajastanud, siis palun andke mulle ka sellest teada. 

1 kommentaar:

  1. Ma ütleks siinkohal midagi, kuid jätan selle siiski ütlemata.

    Küll aga mainin ära mõistmist maailma muutmisest ja arusaamadest, et ka mees võib roosa särgiga käia jms. Kuid reeglina särgi kandmisel ei ole jõhkramaid tagajärgi.The Hell will broke lose ja seda vaid kui on võime edasi mõelda sellisesse ajastusse, mil aktsepreetitakse sellist suhet juba mõnda aega ka Eestis.

    VastaKustuta