laupäev, 9. juuni 2012

Springfield, Illinois - siit ma tulen!

SalesSchool on läbi ja emotsioonid laes. Nädal aega olen igal vabal hetkel harjutanud müügiteksti või kuulanud üliedukaid ja toredaid inimesi meile suveks viimaseid nõuandeid jagamas. Olen nädal aega ärganud kell 5.59 ja jooksnud esimese asjana külma duši alla. Alles mõni aeg tagasi mõtlesin, et see on hullumeelsus, aga nüüd olen sellega juba ära harjunud ja kõik on bueno! Täna avastasin ka selle, et olen rahuliku kõndimise ära unustanud. SalesSchoolis sai harjumuseks jooksmine. Alguses polnud seda eriti tore koos raske seljakotiga teha, aga nüüd on see täiesti iseenesest mõistetav tegevus. Seljakott on muide täpselt nii raske, et kui selle ülisuure hooga selga vinnan, võtab see mind jalust veidi nõrgaks. Kõikidel teistel on siis muidugi nalja kui palju. Mul endal ka :) Seni pole mul aga pähe tulnudki, et ma ei saaks sellega hakkama. Muidugi saan!

USA on suur. Washingtonis olid 10-realised teed tavalised. Autod on võimsad, minu maitsele sobilikke väikeautosid on väga vähe. Taevas on lennukeid täis. Elumajad on suured. Palgad on suured. Walmart on ideaalne koht šoppamiseks. See on nagu Prisma, aga veel parem. Seal on kõike. Ka palju ülekaalulisi ameeriklasi. USAs on kõik suur.

Nüüd on see kindel: terve suve töötan Springfield'is ja selle ümbruses. Homme hakkame endale elukohta otsima, hetkel olen hotellis ja lähen magama.

Päikest!

4 kommentaari:

  1. Say "Hi" to Homer Simpson for me! :D

    VastaKustuta
  2. Springfield kõlab nagu maailma kõige ägedam koht!

    Kivi kotti! :)
    DFTBA

    VastaKustuta
  3. Neiu Rääbis, ma muide saatsin Teile ühe pisikese pildi FB chatis, hüpake ka palun sealt siis läbi, kui aega on ;)

    VastaKustuta