laupäev, 7. detsember 2013

Kuidas saada aru, et

JÕULUD TULEVAD?!?!?!?!?!?!?!?!?

PAANIKA!

APPI!

No ütle nüüüüüüd, mis sa jõuludeks tahad!!!!


Rahu, tiigrid ja tibukesed!

Kuidas saada aru, et jõulud on kohe-kohe saabumas?

  • Eks ikka selle järgi, kui juba novembri alguses leiab poest jõuluvidinaid. Olin ise ka mõned päevad tagasi jõulumeeleolus ja ostsin õuna-kaneeli lõhnaga küünla. 
  • Kalender on jõulupidusid täis. Muidu ei saa väga arugi, kui aktiivne ma olen, aga kui kõik need asutused ja organisatsioonid ja grupid ja meeskonnad ja seltsid ja külakapellid hakkavad jõulupidusid korraldama, tunnen küll suurt kuuluvustunnet. Eriti siis, kui mõnel õhtul on 2 pidu, järgmisel päeval eksam. Ja siis jälle tükk aega vaikust.
  • Kahjuks või õnneks ei ole ma oma elus vist mitte ühtegi jõulu veetnud ainult pidusid nautides (no võib-olla oma sünni päeval ja 1. sünnipäeval võtsin veidi rahulikumalt). Igal aastal tähendab jõuluaeg kõige kiiremat esinemiste hooaega. Tavaliselt hakkab möll pihta juba novembri keskel ning ka sel aastal olen juba 2 korda lavale astunud, tulemas veel vähemalt 6. Ja keegi peab ju nendeks harjutama ja valmistuma ka...
  • Igalt poolt kostub jõululaule. Raadios, poes, Youtube's, Facebookis, kodus, koolis, tööl, tänaval, kõrvalarvutis. Aga mulle meeldib see.
  • Kõik räägivad millestki "Üksinda kodus/Home alone". Mis see on? Pole elu sees kuulnud ega näinud. Eriti veel jõulude ajal.
  • Lumi. Lörts. Vihm. Jää. Pilved. Vihm. Lörts. Vihm. Jää.Vihm. Vihm. Vihm. Lörts. Lörts. Lörts. Vihm. Lörts. Pilved. Lörts. Jää. Vihm. Rahe. Vihm. Lörts. Lörts. Lum... ei, siiski lörts. Jää. Lörts. Vihm. Lörts. Vihm. Lörts. Vihm. Lörts. Vihm. Lörts. Vihm. Lörts. Jää. Vihm. Lörts. Lörts. Lörts. LUMI!
  • Päkapikud käivad. Igal aastal mõtlen, et nüüd olen juba piisavalt suur, sel aastal ikka nad enam mulle kommi ei too. Aga ma vist meeldin neile. Ka sel aastal on vanemate juures ikka kolm sussi aknalaual ning igal hommikul võtab mu õde minu sussi seest kommi, paneb enda laual olevasse väiksesse kaussi ning kui ma külla lähen, siis annab need kommid mulle. Nii armas! Riputasin ka oma uue toa uksele jõulusoki ning mõtlesin, et kui kas või 1 kord mulle sinna midagi sisse pistetakse, on aktsioon korda läinud. Täna hommikul oli soki sees pulgakomm! Nii armas!
  • Igal pool on teemaks jõulukingid. 
Seega, mida Sina jõuludeks soovid?

Päikest!



2 kommentaari:

  1. Nii armas õde on sul !!!!:) Ja edu esinemistel... Ma soovin jõuluvanalt raamatut Handbook of Pediatric Physical Therapy :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, ta on tõesti kullatükk :) Loodan, et Jõuluvana võtab su soovi kuulda :)

      Kustuta