esmaspäev, 9. detsember 2013

Maailm on ebavõrdne!

Mu mees, majakaaslane ja sõber valmistuvad praegu "Hobbiti" ja "Sõrmuste Isanda" maratoniks. Nad kavatsevad vaadata terve päeva filme. Terve päeva.

Ja mida mina teen?
Kui olen selle postituse lõpetanud, õpin saksa keelt paar tundi. Siis lähen kooli ühte arvestust tegema ning kahte teksti jutustama, mida olen kogu hommiku õppinud. Siis kaitsen oma rühmatööna valminud äriplaani. Siis lähen koju, et väike viisijupp arvutisse kirjutada, klaverit harjutada ning esseed kirjutada. Sellele järgneb ansambliproov. Lõpuks lähen poodi ja ostan endale ka lõpuks advendikalendri. Kaua ma kannatan!

Selleks ajaks on kell juba umbes 21.30. Nemad vaatavad ikka veel filmi!!!
Ja mina hakkan reedeseks arvestustööks õppima...

Maailm on ebaõiglane!!!

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar