pühapäev, 23. juuli 2017

Naised ja nende keha(kaal)


Sukkpükstemüüja päevaraamat.

Olen kohanud naisi, kes on minust hästi natuke suuremad ja mõtlevad, kas võtta M või L. Võtavad L suuruse.  
Järgmine kord on au olla tunnistajaks sellele, kuidas minu suurune naine ei vaata ühtki sukkpüksi, kui see just trimmiv ei ole. 
Vanemad naised, olenemata oma suurusest, küsivad tihti XL, sest tahavad olla kindlad, et midagi kuskilt ei pigistaks.

Kas inimesed on tõesti oma keha suhtes nii kriitilised? Või olen mina neist nii palju väiksem, aga ei näe seda? Või on moetööstus teinud oma töö naiste minapildi vormimisel? Või on rõivatootjate suurused aja jooksul teinud omad korrektuurid, lihtsalt mina ei ole nendega kaasa läinud? Või olen mina endast liiga heal arvamusel? 

Samas on olemas ka minust veidi rohkem suuremad naised, kes on täiesti veendunud, et M jääb suureks ja uurivad, ega mul XS neile anda ei ole. See on jällegi number, mida ma endale hästi selga panna ei tihkaks. Sukkpükse vähemalt mitte.

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar