esmaspäev, 2. juuli 2012

KKL

Korduma kippuvad laused

Would you like to have some water? (on ka neid, kes ei vaevu isegi kuulama, mida ma teen ja löövad ukse mu nina ees kinni, aga mõni hetk hiljem teevad ukse siiski lahti ja küsivad, kas ma vajan vett).
I like your accent! (minu vastus: "Then I should keep talking":)
I'm not interested! ("You are not interesting? I think you are very interesting")
Sure, come inside! (YEAH!)
You don't have to take your shoes off! (mõnes kodus on sokkide säästmise huvides tõepoolest mõistlik jalanõud jalga jätta.)
How much is it? ("Million dollars!")
Do you have a boyfriend? (seda küsivad emad, mitte noormehed!)
It's so hot out here! (Viimastel päevadel on olnud õhutemperatuuriks 100 kraadi. Fahrenheitides. See on umbes 38Celsiust. That's why I'm melting like a snowman.)
I like your shoes! (Ma pole kõikide oma jalanõude kohta saanud kogu oma elu jooksul nii palju komplimente kui siin paari nädala jooksul!
I think I'm gonna pass. (Bad for you. Seda ma muidugi neile ei ütle)
Thank you for coming by! (Vähemalt on nad viisakad.)
I like your hair! (Kahjuks pole mu punastest juustest midagi alles jäänud. Siiski paistab neile oranž ka meeldivat.)
We could hang out together sometimes! (Ma mõtlen: "Jääb ära!" Ma ütlen: "Thank you, I'd love to, but I'm too busy for that. I work only 14 hours a day.")
I should put my shirt on. (Päris paljud isad tulevad uksele särgita. Enamikke neist on isegi kena vaadata:)
Good luck! ("Thank you!")
Stay cool!
You have a beautiful name! (Seda ütlesin juba oma vanematele edasi)

Ma kõlan nagu katkine plaat, aga siin lihtsalt on niii tore ja lõbus. Kui ka mõned inimesed on natuke ebasõbralikumad, teen palju nalja ja kõik on jälle bueno!

Kes tunneb, et soovib minuga ka silmast silma suhelda, palun lisage mind Skype'i, anneliraabis. Olen kättesaadav pühapäeval, eesti aja järgi 14-15 ja võib olla ka õhtul.Soovin väga ka Teie tegemistest kuulda!

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar