esmaspäev, 16. juuli 2012

Mitmekülgsus

Ühe ukse peale oli kirjutatud: "We shoot every third salesman. The second one just left!"

Näitasin parajasti isale uksel raamatut, kui juurde tuli tema poeg ja ütles: "Dad, mom said that please don't buy anything."

Hiljuti rääkisin ühe prostituudiga, kes ei varjanud oma ametit ega narkosõltuvust ega tänaval elamist. Sellest hoolimata nägi ta väga korralik ja hoolitsetud välja ja oli väga sõbralik. Ta palus mul ettevaatlik olla, et ma ei käiks sama rada mis tema. Ta soovitas mul ka vile hankida, et sellega soovimatuid meesterahvaid minema peletada.

Kaks sõpra, kes töötasid parajasti aias, kui ennast neile tutvustasin, pakkusid, et võiksid mind lapsenada :)

Nägin ka last, kellel on 3 ema. Naine, kellega rääkisin, ütles, et aastaid tagasi elas ta koos teise naisega ja kolmas naine sünnitas neile lapse. Nüüd elab esimene naine koos oma boyfriendiga. Huvitavad inimesed :)

Kui kõht läheb tühjaks, siis saab alati peredelt süüa küsida. Nii olen söönud mitu korda pastat, lõpututes kogustes banaane, õunu, jäätisi, võileibu, küpsiseid, energiabatoone jne. Ise ei peagi eriti süüa kaasa võtma :)

Üks vahva ema ütles, et inglise keel on seksikas keel.

Treilerpargid on vahvad! Inimesed on seal niii sõbralikud! Natuke hullud on nad ka, aga ainult positiivses mõttes. Nendega on lihtsalt ülihuvitav koos olla :)

Väike umbes 10 aastane poiss ütles mulle tänaval: "Mu väike vend hüüdis sulle: "Hei, seksikas tüdruk!" ja mina ütlesin: "Iuu!"" Selle peale ei osanud ma mitte midagi öelda.

Siin on väga palju noori emasid. 15-aastaselt emaks saamine ei näi olevat mingi probleem. Enamik alla 20-aastaseid emmesid elab oma emaga koos, seega on 3 põlvkonda koos. Samuti on siin palju üksikisasid.

Üks isa ütles mulle, et pole mõtet olla õnnetu. Parem on olla õnnelik ja teha ka teisi õnnelikuks!

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar