esmaspäev, 9. juuli 2012

Live. Laugh. Love

ELA

Me elame ainult üks kord. Milleks raisata seda aega, mis meile antud on? Milleks raisata seda aega lihtsalt olemisele, kui võiksime teha ajaga midagi vahvat ja meeldejäävat? Praegu on suvi. Mida Sa praegu teed? Loed mu blogi. Pärast seda? Kas lähed teleka ette? Kas vaatad, mida sõbrad Facebookis teevad? Kas loed midagi toredat? Kas koristad toa ära? Kas registreerid end jaapani keele kursustele? Kas vaatad, kui palju maksavad lennukipiletid Barcelonasse? Kas ostad need ära? Kas tõstad toas veidi mööblit ümber, et toale uut ilmet luua? Kas lähed hääletades Pokumaale? Kas naeratad kassapidajale ja küsid, kuidas tal läheb? Kas kutsud sõbrad ülilahedale kontserdile? Lähete hoopis kanuumatkale? Kas ütled heale sõbrale, kui kallis ta Sulle on? Kas teed tänasest päevast meeldejääva päeva?

NAERA

Naer ravib nii nukrust kui suurendab rõõmu. Kas naerad iga päev kas või korra pisarateni? Kas naerad ka siis, kui midagi läheb valesti? Ei? Kas oled proovinud? Sel nädalal panin enda käekella helisema iga päev kell 15.00. Siis naeran 1 minuti. Ükskõik, mida ma hetkel ka ei teeks. Pole oluline, kas olen üksi keset inimtühja tänavat, koputan mõnele uksele, tutvustan end mõnele emale, näitan neile maailma parimat raamatut, palun neil mulle tšekki kirjutada, jätan nendega hüvasti... Ma naeran. Mille peale? Ma naeran lihtsalt. Lihtsalt naeran. Miks mitte jätkata seda ka Eestisse tagasi tulles? Miks mitte hakata keset loengut üksi naerma? :D

ARMASTA
Armasta kõike, mis on Su ümber. Armasta ennast. Kui armastad ennast ja oma elu, on seda ka teistele näha. Kui leiad igas päevas midagi, mille eest oled tänulik, armastab maailm Sind vastu. Armasta ennast!
Armasta ka oma lähedasi! Ma olen tänulik iga inimese eest, kes mu elus on. Meenutan ka neid, kes on minevikus olnud mulle olulised. Kallid olete!
Armasta kõike, mis Sul on! Arnasta nii head kui halba. Hea ei pruugi kesta igavesti, seega naudi, kuni saad! Halb on kindlasti millegi jaoks hea, isegi siis, kui Sa sellest praegu aru ei saa. Muuda kas või oma mõtetes halb heaks ja maailm armastab Sind vastu!

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar