reede, 13. jaanuar 2012

Ja veel...

Paremaks.
Psühholoogiahullused lõppesid mõlemad hindega "B" (väga hea). Võttes arvesse minu eelnevat sisetunnet, lotomängu eksamitel, eelmist postitust, minu teadmisi ja muid asjaolusid... no other comments needed.

Peale selle on mul ikka ülitoredad kursakaaslased. Ma tean, et ma kõlan nagu katkine CD-plaat, aga mis ma teha saan, et nad lihtsalt on nii vaimustavad! Täna oli siis vahva Lauamängupäev ja Söömise päev ja Koristamise päev. 13 ja reede ikkagi. Kõigepealt, kui hakkasin kooki tegema, kukkus külmikuust avades terve kilepiimapakk maha (siiani imestan, kuidas see võimalik on), läks katki ja terve põrand oli piima täis. Vahva! Mõne aja pärast tulid külalised, kes natuke naersid ja aitasid kooki teha. Nii armas:) Ülihea oli koos õpingukaaslaste ja ühe arvutitehniku ja oma õega juttu ajada ja naerda ja süüa ja mänge mängida. Ja vahepeal koristada vaibalt mulda. Niisama.

Te peaksite nägema mu õe tuba, mis näeb välja nagu mõnes Hollywoodi filmis. Hästi paljude õhupallide ja muude kaunistustega, sh toa ühest nurgast teise ulatuva sildiga "Happy birthday!".


Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar