reede, 6. jaanuar 2012

Uskumatult hea!

Uskumatult hea on olla!
Olen ülitänulik oma sõpradele, tänu kellele oli mul eile parim sünnipäevapidu, mis mul kunagi olnud on. Ma ei liialda. On südantsoojendav kuulda, kuidas olen neile meelde jäänud ning südamesse pugenud. Kallistan ka kõiki neid, kes ei saanud seekord tulla, järgmisel aastal olete kindlasti olemas!

On hea alustada päeva õega kingitusi taasavastamas. Panna koos puslet kokku, kuulata, kuidas ta loeb mulle ühest meie lemmikraamatust "Kaka ja kevad"lugu üksikust kartulist, kes tegi bändi, ning teha mõned tulevikuplaanid. Hea on ka pärast seda hakata õppima sotsioloogiat (teisipäeval on eksam!) ning avastada, et seda on lihtsalt ülinauditav teha. Erinevalt eelmiste ainete õppimisest pole mulle veel mingit vastumeelsust tekkinud ning loodan, et nii see jääbki. Olen vist valinud endale väärt eriala. Nii tore on õppida!

Vahepeal on küll tunne, nagu variseks maailm koost, tahaks nutta, kisendada, ära joosta, tahaks, et see valu lõpeks, et suudaksin kõigest üle olla. Praegu tundub, et see tunne hakkab vaikselt pisitasa tasakesi üle minema ning suudan jälle kogu südamest õnnelik olla ja nautida elu pakutavaid võimalusi. Raskused ongi ületamiseks.

One day I will dance again. For example today!

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar