reede, 20. jaanuar 2012

Lasteaed!

Täna teatas mu õe sünnipäeval söögilauas üks tüdruk, et tema ei söö, TA ON DIEEDIL! Ta ei söö eriti midagi ka lasteaias. Ta tahab olla peenike. Ta on 6-aastane.
Tema eakaaslased poisid ei kiitnud seda heaks. Vähemalt pole kogu noorus veel hukas.

Kainet mõistust, palju head sööki ja päikest!

2 kommentaari:

  1. Me täna sõbranna sünnipäeval leidsime, et see on haiglane. Samas teadis Kätu rääkida, et nii väikestele lastele on ka olemas siuksed asjad nagu stringid ja rinnahoidjad...
    Vähemalt poisid ei kiida heaks, see on positiivne. (:

    Ps. Me kõik sõime pooleks ennast. Ma olen teibiga kinnitatud hetkel. :D

    VastaKustuta
  2. Mida rohkem ma elu ja väikseid lapsi näen, seda rohkem mulle tundub, et mina hakkan oma tulevasi lapsi üsna vanamoodsalt kasvatama. Ei mingeid stringe enne puberteeti! Kui ma üldse kunagi julgen lapsi saada...

    Ps. Söök on hea! Tervita teipi;)

    VastaKustuta