laupäev, 13. oktoober 2012

6 asja minu toas

Miks mitte alustada oma laupäeva kell 10 Vilde tervisekohvikus vaarikasmuutiga? I love my life!
Muide, täna on International Suit-up Day ja arvake ära, mis mul seljas on! Õige, dressid!

Minu tuba...
Kitarr. Minu musi! Teda on vahepeal nii mõnus enda lähedal hoida ning temaga koos mängida. Sellega seoses meenub mulle üks laul.

Järgmisena ei saa ma jätta mainimata oma voodit. Selle paigutus seina ja kapiga on nii mõnus, et mul on justkui oma väike pesa koos mõnusate patjadega :) Mmmmm...

Raamatukapp. Kõige rohkem meeldib mulle see, et seal on päris palju "Minu ..." sarja raamatuid, mis loomulikult reisimisest. Üllatav, kas pole. Järjest rohkem koguneb sinna ka inglisekeelset kirjandust. Loodan, et kunagi olen võimeline lugema ka saksakeelseid teoseid :)

Inglid ja haldjad. Ma alustasin nende kogumist siis, kui olin väike ning haldjate ja inglite "faasis". Nüüd on nende kaasaostmine reisidelt saanud mõnusaks traditsiooniks. Pealegi ma arvan, et ükski naine pole nende jaoks liiga vana. Hästi tore on saada neid ka sünnipäevaks. Kui Te käite kuskil reisimas ja ei tea, mida mulle suveniiriks tuua, siis nüüd saite hea vihje :)

Pildid. 1 mu toa seintest on kaetud piltidega ja see näeb väga vahva välja. Enamik neist on minu sõpradest, mõned on ka minu õe ning kunstnike joonistused.

Heade Soovide Purk. Üks väga tore klaaspurk, kus on mõned kommid ja palju kokkurullitud paberitükke. Igale paberile on kirjutatud midagi head seoses minu lähedaste inimestega. Kui oled minu elu kuidagi päikselisemaks muutnud, on üsna tõenäoline, et ka Sina oled minu purgis.

Nii palju siis minu toast. Aga miks mul dressid seljas on? Mina, kes ma kannan dresse ainult kodus ja sportides? Käisin täna kahe sõbrannaga Tartu kodutute loomade varjupaigas heakorrapäeval. Pesime seal katlamaja seinu, mis olid üsna tahmased. Enam ei ole :) Mäletan, et eelmisel aastal riisusin seal lehti. Huvitav, kuidas end järgmisel aastal seal kasulikuks teen...

Nüüd on aeg riided vahetada (ikkagi suit-up day) ning naiskadega välja :)
Just love my life!

Päikest!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar