laupäev, 13. oktoober 2012

Kuhu tahan reisida?

Täna kultuuripsühholoogia loengus hakkasin selle peale mõtlema, panin mõned kohad pabrerile ka ja tõdesin, et tahan tõepoolest minna peaaegu igale poole.

Praha. Minu 2. lemmiklinn Euroopas. Ma ei oska isegi öelda, mis mind selle linna puhul nii võlub, see on lihtsalt niiiii ilus ja puhas ja huvitav. Õnneks pole väga kaugel ka :)

U S A. Eriti tore oleks minna sinna roadtrippima ja lihtsalt vaadata, mis juhtuma hakkab. Mulle meeldivad ameeriklased, nad on nii suhtlemisaltid ja põnevad; mulle meeldib, et USA on nii mitmekülgne. Päris suur on see ka...

Norra. Jumaldan Norra loodust!!! Tõeline challenge on ka Norra mägiteedel sõitmine. Challenge almost accepted.

Aafrika. Tahan minna eemale mugavustsoonist ja kodusest tsivilisatsioonist. Tahan näha ja kogeda, kuidas peab joogivee saamise nimel vaeva nägema. Tahan näha maailma, mis on minu maailmast nii erinev. Miks mitte minna sinna vabatahtlikuks?

Lõuna-Euroopa. Põhja- ja Kesk-Euroopas olen juba päris palju käinud, nüüd tuleb avastada ka lõunapoolsemaid riike. Võib-olla Kreekas või Hispaanias või Portugalis näeme :)

Venemaa. Roadtrip mööda vanu vene külasid. See tundub äärmiselt põnev. Reisi lõpetamiseks sobiks siis imeline Moskva. Tahan näha Punast Väljakut, millest vene keele tundides päris mitu korda jutustama pidin.

Jaapan. Leidsin nädal aega tagasi fb-st lehekülje "Places to see before you die". See muidugi suurendab minu reisikirge! Päris paljud ilusad kohad, millest seal pildid on, on tehtud just Jaapanis. Seega tuleb sinna lihtsalt minna.
Lihtsalt guugeldage "japanese garden" või "japanese nature" vms. Teie ees oon üks mu lemmikpiltidest. Lihtsalt PEAN sinna minema. 


Island. Lugesin mõned aastad tagasi raamatut "Minu Island" (Tarvo Nõmm). Selle järgi tunudvad islandlased väga sõbralikud ja vastutulelikud, väärtustatakse veidi teistsuguseid asju kui Eestis. Muidugi on mul suur soov näha ka Islandi loodust.

Indoneesia. Lugesin raamatut "Söö, palveta, armasta." (Elizabeth Gilbert). Indoneesia oli seotud sõnaga "armasta".

Lõuna-Ameerika. See tundub nii põnev. Temperamentsed inimesed, keeled, mida ma veel ei räägi, temperamentsus. "Põnev" on hea märksõna.

Hawaii. Tervitusi toome palmisaarelt...

Soojade mõtetega lõpetan praeguseks. Homme tuleb mul kindlasti veel paar mõtet, kuhu minna.





Päikest!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar