neljapäev, 11. oktoober 2012

Kallis blogi...

Olen oma blogi veidi unarusse jätnud. Mõned mu sõbrad on alustanud "Challenge accepted", st iga päev teevad nad ühe postituse mingil kindlal teemal. Näiteks 15 fakti sinu kohta ja sinu lemmikraamat ja sinu ideaalpulm ja milline su tuba praegu välja näeb jne. Peaks vist liituma?

Guugeldasin veidi ja leidsin igasuguseid põnevaid challengeid. Üks seisnes selles, et 2 naisele oli tehtud 100 küsimuseline intervjuu, 29. küsimus oli "When did you realize you were gay?". Päris huvitav oli ka "20 Day Princess Challenge" (the castle you wish you lived in, the story you wish was your life).
Kogusin siis kokku portsu küsimusi, lisasin omalt poolt ka mõned uued ning moodustsin sotsioloogia meetodite alaste teadmistega üldkogumist (mulle kogunes umbes 80 küsimust) juhuvalimi. Tulemus on teie ees:

1.     Kuhu tahaksin reisida?

2.     6 asja minu toas

3.     Lapsepõlvemälestus

4.     9 ülihead videot

5.     Kellega viimati tülitsesin?

6.     Miks ma raamatuid müüma hakkasid?

7.     Suudlus esimesel kohtumisel?

8.     10 esimest laulu minu iPod’is

9.     Möödunud aasta võlud ja valud

10.   Halvim reis

11.   Millised inimesed mõjuvad mulle atraktiivsena?

12.   Minu 20 unistust

13.   13 laulu, mida kuulaks aegade lõpuni

14.   2 keelt, mida tahaksin osata

15.   Mida arvan gei-abieludest?

16.   Mida arvan anoreksiast ja buliimiast?

17.   2 kohta, kuhu ma loodetavasti kunagi enam ei satu

18.   Kuidas ma end täna tunnen?

19.   Mida tahan maailmas muuta ?

               20.  Midagi, mis mlle kunagi ei meeldinud, aga nüüd ei kujuta oma elu selleta enam ette.
Challenge accepted, alates homsest on Teie ees uus postitus. Minu blogi on mulle siiski liiga kallis, et teda lihtsalt unarusse jätta. Seega tuleb appi võtta ekstreemsed meetodid.

Ühel päeval avastasin, et ülihea on käia loengus läpakaga. Kui kätel on külm, tuleb neid lihtsalt natuke aega klaviatuuril hoida :)

Ja lõpetuseks: hunt kodu ligidalt ei murra, küsitleja aga küll! Pinginaaber tegi tähelepaneku, et USA raamatumüüja teeb samamoodi :)

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar