teisipäev, 16. oktoober 2012

Kellega viimati tülitsesin?

Ausõna, ma ei mäleta.

Ma lihtsalt ei tülitse inimestega. Mulle meenub ainult 2 inimest, kellega ma tõesti tülitsenud olen (parim sõbranna ja eks) ja needki olid vähemalt 4 aastat tagasi.



On see hea, et ma ei tülitse? Kas olen nii rahulik, et lihtsalt ei lähe vihaseks? Kas suudan olla piisavalt tasakaalukas, et ei aja ka teisi närvi? Kas eelistan konflikte lahendada ratsionaalselt, mitte huupi süüdistusi õhku visates?

Või on see halb? Kas see näitab, et jätan liiga palju enda sisse ja ükskord plahvatan? Olen lihtsalt emotsioonitu? Kas mul pole piisavalt lähedasi ja sügavaid suhteid, et võiksin tülli minna? Kas ma põgenen konfliktide eest?

Jah, mul on erimeelsusi, aga lahendan need alati rahumeelselt.

Ma ei teagi, mis tunne on olla kellegagi päevi tülis, nii et teineteisega ei räägi.
Kas ma oskangi tülitseda?

Äkki peaks tegema ülikooli uue aine "Tülitsemine algajatele" 3EAP. Huvitav, kas regaksin end sinna?
Tõenäoliselt mitte. Kuigi kui aus olla, siis... kindlasti mitte :)

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar