esmaspäev, 28. jaanuar 2013

Miks mitte?

Kas ma saan Sinuga olla aus? Kas saan rääkida asjadest nii, nagu need on? Miks mulle tundub, et peaksin olema keegi teine? Miks mulle tundub, et peaksin käima mööda mingit rada? Mis saab siis, kui astun korraks kõrvale?

Kas saan seda, mida tahan? Kas peaksin? Kas saan seda, millest olen unistanud?

Kas peaksin häbenema oma pisaraid? Mitte neid, mis tekivad kurbusest, vaid neid, mis täidavad mu silmi, kui naeran või olen südamepõhjani liigutatud? Need peaksid mind just kaunistama? Miks mulle tundub, et peaksin need kiiresti ära pühkima ning edasi elama?

Miks mitte anda mõni sent maas istuvale ja seda ootavale inimesele?
Miks mitte jalutada hommikul kanali kallast mööda koju?
Miks mitte naeratada päevaga koos?
Miks mitte tänada teda kallistusega?
Miks mitte teha midagi head süüa?
Miks mitte värvida endal pea punaseks?
Miks mitte olla natuke imelik?
Miks mitte õppida lumelauaga sõitma?
Miks mitte kleepida oma toa sein pilte täis?
Miks mitte vaadata filmi muusikast?
Miks mitte nautida elu?
Miks mitte joonistada pinginaabri vihikusse päike?
Miks mitte lugeda läbi hea raamat?
Miks mitte otsustada, mida oma eluga teha tahad?

Aga tõepoolest, miks mitte?

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar