esmaspäev, 14. jaanuar 2013

Mina ja maailm

Elu on üsna lühike. Kui kujutada ette, et elaksin 100 aastaseks, oleks mul 1/5 juba elatud. Kui elaksin 80 aastaseks, siis oleks ainult 3/4 veel ees. Väike matemaatika.

Iga päev on elamist väärt. Kas isegi need, kui ärkad pärastlõunal, sööd midagi, vedeled teleka ja arvuti seltsis ja lähed enne järgmist päiksetõusu magama? Võib-olla.

Mida tegid täna, et tänane päev  jääks meelde?
Kas saad öelda, et elasid? Või nimetagem seda pigem eksisteerimiseks?
Kas oled täna teinud midagi, mis teeks tänase päeva eriliseks?
Kas tegid täna midagi maailmale?
Kas oled teinud täna midagi iseendale? Võileiva?
Kas armastasid? Tänast päeva?

Sul on veel aega!

Laul maailmale


Sama laul, ainult iseendale

Päikest ja armastust!!!

2 kommentaari:

  1. Ma ärkasin hommikul koos vennaga, mängisime temaga peitust, õhtul mängisin õe ja vennaga peitust, kallistasin oma vanavanema ja vanaema, aitasin süstida oma ülikurja kassi...

    Tundub, et midagi ikka olen teinud. Nii armas. (:

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle tundub ka nii! Eriti meeldib mulle see kallistamise osa :)

      Kustuta