kolmapäev, 16. jaanuar 2013

To do or not to do?

Eile väsisin hetkeks õppimisest ära ja siis hakkasin kirja panema asju, mis täna on vaja ära teha. To do list :) Ühe päeva kohta sai ikka liiga pikk. On vaja elada kuskil esimeses maailmas?

Osta telefonile kott ja tee Mobiil ID!!! Poleks telefoni, poleks probleeme. Aga ei, mul on vaja sotsiaalne olla. 1. maailm.

Prindi teatripiletid!!! On vaja olla kultuurne? On. Lõpuks ometi saan minna "Pähklipurejat" vaatama. Eelmisel aastal olin nii õnnetu, kui magasin selle maha.

Osta malaariavastased tabletid ja sääsetõrjevahend!!! See on igal juhul mugavam, kui pärast avastada: Oih, mul on malaaria! Ups!

Alusta asjade pakkimisega!!! Äkki oleks spontaanne ja võtaks kaasa ainult rahakoti ja passi ja eelmainitud tabletid?

Mine Petrone Prindi büroosse!!! Detsembri lõpus leidsin ühe kampaania, mille käigus oodati blogidesse selle kirjastuse raamatute arvustusi ning tasuks selle eest kingitakse raamatuid. Mina valisin endale "Kes kardab Aafrikat?" Täna annan endast parima, et sellele järgi minna. Arvustus ise on SIIN.

Osta küünlategemise asju!!! Homme hakkan sõpradega ise küünlaid meisterdama. Põnev!!! Aga ega need ainult õhust ja armastusest valmi...

Vaata lennuajad üle!!! Et kõik ikka selge ja täpne ja korras oleks. Et ma teaksin, mis minuga toimuma hakkab. Oeh.

Mine helmepoodi!!! Viimasel ajal olen päris aktiivselt meisterdanud ise ehteid. Juba esimesed tellimusedki on olemas :) Soovid ka midagi?

Tee süüa!!! Nommnommnomm......

Aita vennal kodutööd teha!!! Ja lähengi mõtetega kooli tagasi :)

Vii raamatuvirn raamatukokku tagasi!!! Kas mul oli vaja olla nii tubli ja neid kamaluga laenutada? Jah, oli küll, ega 9gag mind hariduse ja haritusega just üle ei külva.

Harjuta kitarri ja mine bändiproovi!!! Muusika pidavat lahendama kõik probleemid. Eks vaatame, mis saama hakkab :)

Lõpeta palun oma essee ära!!! Palun!!!

Õhtul unusta kõik ära ja lihtsalt naudi head seltskonda!!! Õhtu võiks juba käes olla...

Ja selle kõige kõrval ära unusta naeratada!!! Millal see veel probleemiks on olnud? :D

Challenges accepted! :D

Päikest!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar