esmaspäev, 28. jaanuar 2013

Olen õnnelik!

Täitsin elukvaliteedi testi siin: http://www.pekonsult.ee/who.php ning sain kinnitust sellele, et olen õnnelik inimene. Sellel lingil asuva testi abil mõõdetakse näiteks Sinu füüsilist tervist, sotsiaalseid suhteid, elukeskkonda, sõltumatust ja psühholoogilist heaolu ning võrreldakse neid WHO keskmiste tulemustega. Meeldiv oli vaadata, et kõikides kategooriates oli minu tulemus parem kui igasugused keskmised. Algul mind üllatas eriti kõrge sõltumatuse tase. Esmapilgul võib tunduda, et ma pole veel kuigi sõltumatu ja iseseisev, elades vanemate juures. Sellest palju olulisem on aga see, et minu igapäevaelu ei sõltu ravimitest, kehalistest puudustest ja haigustest. Samuti ei pea ma kartma, et mind võidakse arvamuse avaldamise eest vangi panna, võin õppida seda, mis mulle meeldib, saan suhelda nendega, kellega soovin.

Kuigi mu elu pole täiuslik, on mul siiski palju, mille eest olla tänulik ning mille üle on mul hea meel. Elukvaliteeti hinnatakse läbi inimese rahulolu.
Olen oma eluga rahul.

Ole Sinagi!

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar