neljapäev, 14. märts 2013

Värviline ?kevadine? maailm

Ei, need pole kevade värvid. Või siiski?

Olen täna üsna kollane. Punased juuksed, kollane kleidike. Lühike veidike kollane kleidike. Kursaõde tegi kollase kohta kohe ka kommentaari, et teda on nii lihtne kollasega õnnelikuks teha. Näitasin talle ka pilti kollasest kõrvarõngast, mille talle tegin. Talle meeldis!!! Kas peaksin teise ka tegema? 

Mu teisel kursaõel olid täna jalas roosakad püksid, mis äratasid päris mitu korda teiste tähelepanu. Ikka selle pärast, et need olid nii säravad. Ise põhjendas ta valikut nii: täna hommikul tuli kevad südamesse. Pärast kooli nägin teda enda ees üsna kaugel kõndimas. See oli nii vahva vaatepilt: kõik on ümber tuhm ja hall ja selle kõige keskel liiguvad ühed roosad püksid :)

Alates sügisest on Sipsiku taustapilt kajastanud vastavat aastaaega ja täna tundsin, et on aeg vahetada külm ja sinakates toonides talvepilt millegi kevadisema vastu. Iga kord, kui arvuti avan, tervitavad mind kollased nurmenukud :)

Täna enne viimast loengut küsiti minult, millal jälle juukseid värvin, need on juba natuke tuhmunud. Selle peale vastas teine kursaõde talle, et ma säran muudmoodi. See tõi veel rohkem sära silmadesse ja naeratusse. Isegi mu säravkollane kampsun nõustub. 

Nüüd aga väga tõsine küsimus: kas kollane on uus punane???
Ei, ega ma segane pole! :)
Kõndisin nädalavahetusel õega linnas ja meist jalutas mööda mees, kes ütles oma vestluspartnerile, et punased on ainult maasikad ja tomatid. Ahhhhhh???!!!??? Äkki oleksin ennast pidanud tutvustama?

Väike meenutus ka värvilisest naistepäevast: 
Seminar. Naistepäeva eri!
Siinkohal tänan veel kord kõiki inimesi, eelkõige noormehi, kes sel päeval kinkisid mulle lilli, kooki, komme, kallistusi, häid soove ja ... ennast. Aitäh!

Säravat säravkollast päikest!

2 kommentaari:

  1. Peale tomatite ja maasikate tegelikult ka redised ja isegi kapsas. Sibulad on ka punased. Ja punasõstrad.
    Ja muidugi igat sorti lilled ja sina, Anneli!

    Peaks talle igasugu asju näitama... :D

    VastaKustuta
  2. No rääkimata veel päikseloojangust, punasest niidist, Youtube'i ikoonist, minu küünelakist ja punasest huulepulgast. Keegi peab tõesti selle vaese onu silmaringi natuke avardama.

    VastaKustuta