reede, 8. märts 2013

Ei vingu!

Hõissa!

Kullakesed, kuidas Teil läheb?
Mul läheb ikka nii, nagu tavaliselt. Hommikul naudin ilusat ilma, päikesepaistet ja ühistransporti, päeval mõnusaid inimesi, uusi teadmisi ja head toitu ning õhtul to-do-listist asjade mahatõmbamist ja juurde kirjutamist, head muusikat ning olenevalt õhtust vahvat seltskonda või koduseid töid ja oma mõtteid. Selline tavaline elu :)

Vahepeal mõtlen ka seda, mis edasi saab.
Sain sõbrapäevaks 2 väga põnevat raamatut: Cretchen Rubin "Õnneprojekt" ja Philip Carter "Isiksuse- ja IQ-testid". Aitäh, kallis! Mul on ilus plaan need mõlemad lähiajal läbi lugeda.

Olen ka ome uuelt hobilt järjest enam saladuseloori kergitanud. Nimelt on minu uueks kireks ehete meisterdamine. Kuidas see kõik alguse sai? Eks ikka mõttest, et võiks kunagi millalgi midagi teha. Selline mitte just kõige sihikindlam mõte :) Kuulsin Kuukivi Helmepoest ja mõtlesin ka ise sinna kunagi sisse astuda. Mõte jäi mõtteks, kuni ema ütles, et tahab jõuludeks ripatsit. Mõte sai teoks. Ühel päeval lihtsalt kõndisin maapealsesse ehteparadiisi ja armusin. Meie suhte sünnitisi saate piiluda SIIT.

Sel nädalal ma ei vingunud. Või vähemalt andsin endast parima, et ma seda ei teeks. Tänu SW-le on mul igal nädalal üks fookus, sel nädalal oli selleks mitte vinguda ja kustutada oma sõnastikust "ei viitsi". Vingumisest hoidumisega mul suuri probleeme polnud, kuna olen ka varem sellest võimalikult kaugele hoidnud (tõsi, päris lahutamatud me pole), aga viitsimisega olid lood natuke keerulisemad. See on üsna halb :/
Sel nädalal torkas mulle aga teiste inimeste kaeblemine veel teravamalt kõrva kui varem. Niuniuniuniuniuniuniu!!!!!!!!!
Jah, ma saan aru, et vahepeal on vaja end välja elada ja enda pahameelt väljendada, aga milleks korrutada endale pidevalt, kui vastik ja nõme kõik on? Aju usub seda, mida talle kogu aeg korrutatakse. Seda nimetatakse ajupesuks või -loputuseks vms. Nii peseme ja loputame oma aju iga päev. Miks siis mitte kasutada pesuvahendiks häid mõtteid ja sõnu?

Palju viitsimist, häid mõtteid ja palun ärge jää peal kukkuge!
Päikest!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar