teisipäev, 19. november 2013

Meeldib segast peksta

Lõbutsesin natuke rakendusega "What would I say?" Siin on siis mõned humoorikad tulemused:

aga see on peaaegu ainult mets, põllud ja heinamaa, avalikus kohas ei tulegi enam meelde

See mõte tuli minu ja pillidega midagi head; kes kaevasid üles mingeid vanu pilte minust, meenutamaks noorust, ning kes lihtsalt on.

Lihtsam on erakuks hakata

Kahju, Säm, et sa mõtlesid mu peale Aitäh!


To tell you the truth, I've been drinking almost every day, doing some LSD, usually ask me out. But when they do it exactly the rules Grab the closest book to you, turn to you, turn to tell you the truth, I've been drinking almost every Wednesday!

Ei ostnud, kartsin sellest ilma kalli näoraamatuta oleksingi salaja ära käinud

Ära ütle sama, mida keegi on öelnud. Klikkan ''meeldib'', kui külm minu ja pillidega midagi kurja ei tee, näete laval ka mind


Muidugi tulen sügisel tagasi, eriti pärast tänast kontserti! Jätkame sealt, kus pooleli jäime


Kirjuta üks lahe inimene ja kui külm minu ja pillidega midagi head; kes kaevasid üles mingeid vanu pilte minust, meenutamaks noorust, ning teisipäeva hommikul lähen kogu suveks USAsse.


mkm, nii lihtsalt on.


Tule siis täna minu peale. 


Anneli on rääkinud. 

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar