reede, 22. november 2013

Lähen siit sinna

Jah, ma kolin ära :)

Ei, mind ei visata kodust välja. Ma ei ole vanematega tülis.
Ma ei koli teise linna ega teise riiki. Linnaosa vahetan küll.
Ma tahan lihtsalt iseseisvalt elama hakata.

Nii ma ka teen.

Kuhu ma siis lähen?

Minu uueks elukohaks saab eramaja Võru tänaval Aardla risti juures. Selles majas hakkab päris minu oma olema väike, aga armas toake. Kavatsen selle teha nii koduseks ja vahvaks, kui ma vähegi oskan. Mõtteid mul jätkub.

Olen väga põnevil. Nädalavahetusel ootab mind ees mõnusalt palju pakkimist, uurimist, mis mul kodus on, mõtlemist, mida mul vaja läheks, loobumist asjadest, mida ma enam ei vaja, muretsemist, kust saada puuduolevad asjad. Ma isegi ei tea, millest puudust hakkan tundma. Praegu tundub, et üks väiksemat sorti riidekapp kuluks ära. Ja kui tunned, et Sul on kodus midagi, mis ainult tolmu kogub ja liigselt ruumi võtab... äkki on kellelgi teisel, näiteks minul sellest kasu...

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar