teisipäev, 3. juuni 2014

Lõputöö esitamine

Jah, praegu peaksin mina ka laadima üles pildi endast ja oma suurepärasest bakatööst, lisades suure kirja:


"TEHTUD!!!"

Selle asemel mõlgutan mõtteid, millest üldse sügisel hakata oma bakatööd kirjutama :) Ja ma olen õnnelik selle üle. Mulle täitsa meeldib olla tudeng. Kuigi vahepeal on päris tüütu ja ei jõua ära oodata, kui see lõpuks läbi saaks. Lihtsalt selle elustiili pärast on see hästi tore. Ma ei kujuta ettegi praegu, et käiksin 9-5 tööl. Samas eks terve kooliaeg põhimõtteliselt sellist rada mööda ju käis. Vahepeal ma isegi igatsen seda, eriti siis, kui käin oma kallist kooli ja õpetajaid vaatamas. Kõik oli hästi turvaline ja kindel. Elasin nagu kuskil mullis või saarekese peal: samad inimesed pidevalt ümber, sama keskkond, sama elurütm. Praegu on kõik vastupidi. Mingi kindlus on ikka olemas, aga seda on tunduvalt vähem kui gümnaasiumis. Võib-olla selle pärast tahangi pikemaks ajaks Eestist ära minna, et maitsta veel kaootilisemat elu. Põnev!

Aga enne tuleb lõputöö ära kirjutada! :)


Teie, kes te olete oma töö ära esitanud või kohe-kohe seda tegemas, olete hästi tublid! Teen suuuuuuure kalli ja väikse pai!

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar