laupäev, 12. november 2011

Shallallaa

Peaaegu nädal on möödas viimasest postitusest, seega on mu pea juba mõtetest täiesti pungil ja järgnevate ridade jooksul annan endast parima, et mõned neist ka laiema avalikkuse ette tuua.
Alustan koolist. Me õpime seal ikka täitsa vahvaid asju. Sotsioloogialoengus olid teemaks töölisklass ja keskklass ning nendele omased (stereotüüpsed) tunnused. Algus oli umbes selline:

-->
Töölisklass     Tunnus   Keskklass
toitev                toit        tervislik
õlu                   jook        vein
poks, jalgpall   sport     tennis, golf

Kas teile ei tundu, et töölisklassi tunnused on rohkem meestele omased ja keskklassi tunnused naistele? (Selle peale ei tulnud mina, vaid minu kursavend...)
See selleks. Vahva on ka see, et arengupsühholoogias sain teada, et inimestel on PRIMAATSED ja sekundaarsed sootunnused. (klaviatuuril on t ja r kõrvuti...)
Lõpetuseks, kui on olemas tööturg ja rahaturg (mõisted majandusteooriast), siis miks ei võiks olla ka paaritumisturgu? (uus mõiste psühholoogiast)

Natuke ka müstikat. Sotsiaal-poliitilise filosoofia loengu ajal läks kursaõde ruumist välja ning paari minuti pärast tuli väga enesekindlalt sisse mõne aastakümne võrra vanem naisterahvas ning istus täpselt samale  kohale. Uskuge, selline digimuutumine nägi üsna veider välja.

Kirjutada oleks veel väga palju, kuid ma praegu ei suuda. Koolist kahjuks kaugemale ei jõudnudki. Ma peaks rohkem aega magades veetma.

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar