kolmapäev, 30. november 2011

Aitäh!

Aitäh, sõbrad, et olete mul olemas!
Aitäh, et tänu teile pole ma unustanud, mis on naer ja rõõm, et ma saan naerda ja rõõmustada koos Teiega!
Aitäh, et aitate mul näha toredaid pisiasju ka kurbadena näivates asjades!
Aitäh, et te pole jätnud mind üksi, et aitate mul edasi liikuda!
Aitäh, et võin Teiega jagada oma kurbust ning pettumust!
Aitäh, et kuulate ära mu vingumised igapäevaste luhtumiste üle ja rõõmustate koos minuga õnnestumiste üle!
Aitäh, et te ei lase mul kapselduda oma pisikesse maailma, vaid tirite mind sealt välja!
Aitäh, et Te mul olemas olete!
Aitäh Teile, TFA, maailm ilma fb postitusteta poleks üldse nii värvikas. Maailm Teie naeru ja sõpruseta poleks paik, mida armastan! Lühendis TFA pole viimane täht nii oluline, tähtsad on T- TOGETHER ja F- FOREVER!
Aitäh Teile, mu kursakaaslased! Kolme kuuga olete saanud mulle üliolulisteks! Naudin kooliskäimist eriti sellepärast, et peaaegu iga päev näen Teie säravaid nägusid, kuulan Teie katkematut jutuvada ning kogen Teie lõpmatut energiat ja positiivsust!
Aitäh Teile, kõik ülejäänud sõbrad! Kuigi näen Teid harvemini, kui mulle meeldiks, olete mu südames! Alati!
Aitäh, et aitate mul olla see inimene, kes ma tahan olla- särav ja elurõõmus (kuigi Te seda arvatavasti ise ei teadvustagi...)
Aitäh!

Päikest ka ikka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar