neljapäev, 3. november 2011

Suur šokk

...elu mõis! (kes ei mõista seda, ärge oma pead vaevake, see pole nii oluline)
Oluline on see, et ma sain šoki praegu. Kirjutan esseed teemal "Meedia võim laste üle" ja seal käsitlen ka brände. Hakkasin siis uurima, kui palju maksavad Hello Kitty asjad. Ma olen alati teadnud, et need on kallid, aga kes maksab pastaka eest 6,33 eurot (99,04 krooni)? See on küll kahe värviga ja ilusa pildiga, kuid ma ei julge arvutadagi, mitu tavalist pastakat ma selle raha eest saaksin. Ikka täitsa mitu tükki. Või soovite äkki märkmiku, mis pole isegi A4 formaadis, eest välja käia 9,52 eurot (148, 96 krooni)? Peab inimestel ikka vaba raha olema. Sest milleks piirduda ainult pastaka ja märkmikuga, kui saadaval on ka 5-eurosed kleebised, 4-eurosed kustukad, 4-eurosed teritajad, 5-eurosed märkmepaberid jne. Koolikaupadest edasi ei julge ma üldse vaadata!

Andsin kiusatusele järgi ja üks leid on selline: jonnipunn, 63.85 EUR (999.04 EEK)
Aga mis ma, vaene tudeng, ikka paugun.

Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar