teisipäev, 7. aprill 2020

Produktiivsuse väljakutse - mängi endaga peitust

Tänane nipp on inspireeritud Marie Forleo raamatust "Kõik on väljamõeldav" (lk 111).

Marie soovitus on lihtne: selleks, et lugeda vähem e-kirju, kustuta oma telefonist e-maili äpp või vähemalt peita see neljandale või viiendale ekraanipildile. 

Mina astusin selle soovituse teisest poolest sammuke veel kaugemale. Kustutasin eile oma telefoni avaekraanilt kõik rakendused, jätte alles ainult kaamera, mida on aeg-ajalt vaja tõesti kiiresti avada. Facebooki, Google, Insta, messengeri jms rakendused olid mul telefoni avades väga lihtsalt kättesaadavad ning tihti käisin need kõik läbi lihtsalt sellepärast, et need olid mul silme ees. Mõttetu ajaraiskamine!

Nüüd peitsin kõik aega raiskavad äpid tagapool olevatele lehtedele ning tulemusi oli juba näha: selleks, et FB äppi üles leida, pidin seda mõnda aega teiste rakenduste vahel otsima ja kui mul päriselt ei olnud seda vaja (enamikel juhtudest), andsin ma lihtsalt alla ja panin telefoni käest. 

Kui hakkan rakenduste asukohti paremini mäletama ja lihtsamalt neid leidma, tean, et on aeg jälle need pilla-palla segi paisata. 

Tänane produktiivsuse väljakutse järgmine samm: mängi endaga peitust ning peida aega raiskavad rakendused oma telefonis enda eest ära!

Paha ei tee muidugi ka ebavajalike rakenduste kustutamine!

Päikest!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar