esmaspäev, 6. aprill 2020

Produktiivsuse väljakutse - nädala fookused

Olen juba mitu kuud postitanud igal esmaspäeval (tõele au andes ühel korral ka teisipäeval) oma Instagrami storydesse nädala fookused. Mind inspireeris selleks bossbabe.inc konto ning esimesena jagasingi sellelt 10 moodust, kuidas sel nädalal oma fookust hoida.

Järgmisel nädalal otsisin taas kellegi poolt kokkupandud nimekirja, et hääd kraami nii endale silma alla panna kui ka teistele jagada.

Kolmandal nädalal tundsin, et nüüd on aeg kokku panna enda nimekiri. See sai selline:


Üsna pea hakkasin saama ka tagasisidet, et need nimekirjad mõjuvad ka teistele inspireerivalt. Sain sellega kinnitust, et oma fookusi tasub avalikult jagada. 

Nädala fookuste seadmine ongi produktiivsuse väljakutse järgmine samm.

Pane oma fookused kirja telefoni, arvutisse, märkmikusse, märkmepaberile, inspiratsioonitahvlile vms, mis on sul pidevalt silme ees. 

Millest mina lähtun?
  • nimekiri on lühike, et seda jõuaks hoomata ning nädala jooksul kõigele tähelepanu pöörata
  • nimekiri on isiklik, st ma panen kirja asjad, mis on olulised mulle, mitte ei püüa arvata, mida teised minult ootavad
  • nimekiri on mitmekesine, seal on tihti nii põhimõtteid (tänulikkus) kui ka konkreetseid tegevusi (sean kodu hubasemaks), mõnikord ka kitsamalt piiritletud eesmärke (loen 100lk)
  • nimekiri hõlmab mitmeid valdkondi, näiteks erinevaid töökohti, üldist mõtteviisi, suhteid pere ja sõpradega, kodu, enesearengut
  • igal nädalal on nimekiri natuke erinev, kuid kokkuvõttes moodustab ühtse terviku koos eelmiste nädalatega
  • taustale panen ägeda pildi või teksti
Viimastel nädalatel olen valminud pildi pannud ka oma telefoni taustapildiks, et see mul kogu aeg silme ees oleks. 

Kuidas see mind aidanud on?
  • igal esmaspäeval vaatan tagasi eelmisele nädalale ning olen tänulik kõige eest, mis hästi läks 
  • saan mõnusat inspiratsiooni elu täiega nautida
  • olen hakanud nägema elu tervikumana. Varem pühendusin palju tööle ning märkasin edusamme või tagasilööke eelkõige seal. Nüüd teen endale pika pai ka siis, kui olen raamatut lugenud või sõpradele aega leidnud ning tunnustan end ka selle eest.
  • edenen elus sammhaaval, mitte ei püüa olla tubli kõiges korraga
  • tunnen suurt heameelt, kui saan teisi inspireerida
  • raskel ajal annab see protsess kindlust
Lõpetuseks valdkonnad, millele otsustasin keskenduda eriolukorra esimesel esmaspäeval. Teisi pilte saab vaadata minu Instagrami kontolt motivatsiooni highlights'ide alt. 


Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar